Results 1 to 10 of 10

Thread: Primal Blog in Spanish (Project) page

Ian Nueva Córdoba's Avatar
    Ian Nueva Córdoba is offline Junior Member

Primal Blog in Spanish (Project)

Shop Now
    ...
    Last edited by Ian Nueva Córdoba; 04-05-2012 at 12:42 PM.

Adrianag's Avatar
    Adrianag is offline Senior Member
    Ian can you keep the blog under the MDA umbrella? Maybe under Groups? I hate to have to keep track of an extra blog.

Adrianag's Avatar
    Quote Originally Posted by Ian Benedetti View Post
    Hola Adrianag, no entendi que vendria a ser el "MDA umbrella", si te referis a que sea una parte de este blog... si es eso,mm nose, yo creo que llegariamos a mucha mas gente que hable español con buena informacion y buenos consejos si se hace un blog aparte, de otra manera nada mas lo conoceria la gente que ya conoce a MDA lo cual seria un poco redundante. Me voy a cenar y vuelvo en unos minutos... estoy contento con empezar un proyecto asi.
    Si yo prefiero que se mantenga dentro del sitio de MDA, por pura conveniencia mia.

Adrianag's Avatar
    vos que opinas Adriana, le tendria que pedir a Mark la autorizacion para traducir el contenido mediante un e-mail o algo asi? o no haria falta?
    Yo pienso que por cortesia seria bueno pedir permiso.

Hedonist's Avatar
    Hedonist is offline Senior Member
    Quote Originally Posted by Adrianag View Post
    Ian can you keep the blog under the MDA umbrella? Maybe under Groups? I hate to have to keep track of an extra blog.
    Nobody goes to groups. Easier to have a separate blog. There are tools for keeping up.
    Ancestral Health Info

I design websites and blogs for a living. If you would like a blog or website designed by someone who understands Primal, see my web page.

Primal Blueprint Explorer My blog for people who are not into the Grok thing. Since starting the blog, I have moved close to being Archevore instead of Primal. But Mark's Daily Apple is still the best source of information about living an ancestral lifestyle.

ilikesubtitles's Avatar
    ilikesubtitles is offline Senior Member
    Hmmmmm....está dificil tu pregunta, jaja. Quien es tu audencia? Argentinos? Sudamérica? Todo el mundo hispano? Solo me ocurren nombres muy méxicanos.

periquin's Avatar
    periquin is offline Senior Member
    Ian, veo que tu estas en Buenos Aires. Quizas puede enseñarme algo de un vecino tuyo--Uruguay. Estoy pensando en una mudanza a esa pais con la familia.

Por mi parte, prefiero que tu empieza un blog nuevo. Creo que,asi, tu puedes tener mas exito. Los grupos en MDA siempre muera.
    Tayatha om bekandze

Bekandze maha bekandze

Randza samu gate soha

Adrianag's Avatar
    Tenes toda la razón, igual lo pensaba hacer... pero tardaria en recibir una respuesta y de ser por mi empiezo ya mismo. Pero bueno en fin le voy a mandar un e-mail a Mark a ver que piensa... posteo las novedades en estre thread.
    Ayer mande un email preguntando si tenian planes para traducir PB y me respondieron en una hora.

Adrianag's Avatar
    Quote Originally Posted by Hedonist View Post
    Nobody goes to groups. Easier to have a separate blog. There are tools for keeping up.
    I can't figure out how to get group postings to show up in my subscriptions, is there a way?

Hedonist's Avatar
    Hedonist is offline Senior Member
    Hi Hedonist, which tools do you mean?
    You can simply subscribe to the blog and get emails. RSS feeds, about which I know nothing. Other "social media"?
    Ancestral Health Info

I design websites and blogs for a living. If you would like a blog or website designed by someone who understands Primal, see my web page.

Primal Blueprint Explorer My blog for people who are not into the Grok thing. Since starting the blog, I have moved close to being Archevore instead of Primal. But Mark's Daily Apple is still the best source of information about living an ancestral lifestyle.

Tags for this Thread