Search:

Type: Posts; User: Primal-JoJo

Page 1 of 7 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  1. Replies
    24
    Views
    1,494

    Oh boy another place??? lol I'm excited for...

    Oh boy another place??? lol I'm excited for either one!
  2. Replies
    1,735
    Views
    78,334

    Glad your taking this the right way lol. Also...

    Glad your taking this the right way lol. Also glad your getting sevy just in time to go to Nick and Nat's again??? (Lol either way I would cover you anyway!) Don't know what day or what, but I hope...
  3. Replies
    24
    Views
    1,494

    Thank you! Lol keep in mind, cooking (and EATING)...

    Thank you! Lol keep in mind, cooking (and EATING) are my absolute favourite part of the day - I don't really treat myself overwise, but I definitely don't skimp on food.



    LOL!!!
  4. Replies
    24
    Views
    1,494

    I finished the Whole30!! Yay! I also reintroduced...

    I finished the Whole30!! Yay! I also reintroduced diary today, which was oh so yummy (I really missed dairy!!) and so far no majorly terrible side effects! Yessss. I've posted a lot more on my blog...
  5. Tricolour "pasta" - Peeled carrots, and yellow...

    Tricolour "pasta" - Peeled carrots, and yellow and green zucchini

    http://farm8.staticflickr.com/7133/7811489484_4d6284cfef_z.jpg

    The final product....
  6. Replies
    24
    Views
    1,494

    Tricolour pasta! Carrots and green and yellow...

    Tricolour pasta! Carrots and green and yellow zucchini noodles made with a regular vegetable peeler.
    http://farm8.staticflickr.com/7133/7811489484_4d6284cfef_z.jpg

    I love pasta. The primal way :)...
  7. Replies
    24
    Views
    1,494

    Day 25 of Whole30 So quick check in! Whole30...

    Day 25 of Whole30

    So quick check in! Whole30 is still going strong. I've learned a lot and enjoyed a lot of it, but I'm definitely looking forward to it coming to an end soon. I really miss my...
  8. Replies
    24
    Views
    1,494

    Thanks for stopping by Richardmac. Glad you like...

    Thanks for stopping by Richardmac. Glad you like the pics :P

    Also, if you like 2 inches of snow try checking out some of the other provinces. Lol Ontario doesn't even BEGIN to have snow in...
  9. Replies
    233
    Views
    8,219

    Yay for feeling awesome!! Maybe instead of...

    Yay for feeling awesome!!

    Maybe instead of emailing the cater with all those requests, you could email and ask what will be served and ask for some accommodations based on what's already being...
  10. Replies
    1,735
    Views
    78,334

    Hope everything's okay! See you around soon I...

    Hope everything's okay! See you around soon I hope :)
  11. Replies
    24
    Views
    1,494

    Day 18 of Whole30 Everything tastes SO GOOD!...

    Day 18 of Whole30

    Everything tastes SO GOOD! Dang, the whole30 really might change my life. Here's some food I ate today.

    Coconut cajun fish sticks with butternut squash chips...
  12. Replies
    4
    Views
    865

    I'm pretty good at re-creating stuff... but I...

    I'm pretty good at re-creating stuff... but I don't know what that is! lol
  13. Replies
    4
    Views
    865

    Big Mac Salad

    Yeah I know it sounds like a contradiction, but this really is primal lol! My favourite kitchen creation this year. Was just going for a "hamburger" salad. But when I made this, I thought woah,...
  14. Replies
    24
    Views
    1,494

    Day 17 of Whole 30 Big Mac Salad - here's my...

    Day 17 of Whole 30

    Big Mac Salad - here's my official recipe.

    http://farm8.staticflickr.com/7257/7753686496_18b53fed69.jpg
  15. Replies
    24
    Views
    1,494

    Day 16 of Whole30 Mmm steak. Man, this piece...

    Day 16 of Whole30

    Mmm steak. Man, this piece was too small. Ended too soon :(


    http://farm9.staticflickr.com/8423/7743331970_8da21e5619.jpg

    BUT I came up with my answer to "Sidekicks". The...
  16. Replies
    24
    Views
    1,494

    Thanks his_chick! I can't believe I did it. One...

    Thanks his_chick! I can't believe I did it. One of my proudest primal accomplishments ever, lol.
  17. Replies
    24
    Views
    1,494

    WOOHOO!!! I survived 4 whole days away from home...

    WOOHOO!!! I survived 4 whole days away from home AND stuck 100% to the whole30! I even survived a potluck! I cannot believe that I can actually control what goes into my pie-hole. Itís a miracle. I...
  18. Replies
    24
    Views
    1,494

    Thanks for the drop in Abby. Yup life is pretty...

    Thanks for the drop in Abby. Yup life is pretty sweet again :)
  19. Replies
    216
    Views
    7,645

    Nice to see you around these parts again! I miss...

    Nice to see you around these parts again! I miss reading your journal :(

    Congrats on the nice boy, too bad about the whole muffin/wheat situation. Maybe you should tell him you're gluten...
  20. Replies
    24
    Views
    1,494

    Day 10 of Whole30 I have found my new candy! ...

    Day 10 of Whole30

    I have found my new candy!


    http://farm8.staticflickr.com/7136/7701231994_f849499842.jpg

    Haha, yes, caramelized onions! I made some the other day for this recipe (SO...
  21. Replies
    24
    Views
    1,494

    Day 7 - One week of Whole30 complete Wholly...

    Day 7 - One week of Whole30 complete

    Wholly eff what a day. Nothing bad really happened, I'm just being a drama queen. But it's just been one of those days where the first world problems just...
  22. Replies
    13
    Views
    1,074

    Ditto, what exactly are you afraid of? I'm a...

    Ditto, what exactly are you afraid of?

    I'm a huge food lover, so I was really afraid of giving up foods I love, like ooey gooey bread, pizza, some desserts. So if this is a fear for you just don't...
  23. Replies
    24
    Views
    1,494

    Day 5 of Whole30 ...

    Day 5 of Whole30


    http://farm9.staticflickr.com/8294/7665799918_d5ecf6ffee.jpg

    Yay it's farmer's market day! How I've missed my beloved market! Everyone's always so cheery and friendly there;...
  24. Replies
    167
    Views
    7,927

    Aww I hope it's not serious with your dog. I hope...

    Aww I hope it's not serious with your dog. I hope he gets better soon!
  25. Replies
    233
    Views
    8,219

    Hey! You popped into my head when I found this...

    Hey! You popped into my head when I found this. This is actually a lot how I started to think about making non-primal choices when I was at home (the flow chart in my head lol). Thought maybe it...
Results 1 to 25 of 162
Page 1 of 7 1 2 3 4